پرهون

لذت خرید اینترنتی آسان و آگاهانه

نحوه تزریق و ماندگاری ژل لب مدل قلبی

 

نحوه تزریق ژل لب قلبی

لازم به ذکر است که بگوییم لب بالایی از لب پایین کوچکتر است و هنگام تزریق ژل این تقارن را باید به خوبی در نظر داشت. لازم به ذکر است که بگوییم تعداد افراد کمی وجود دارند که به علت بالا رفتن سن برای تزریق ژل لب به کلینک ها مراجعه می کنند.
بیشتر افراد کم سن و سال و جوان برای زیبا تر نشان دادن اعضای صورت خود به تزریق ژل روی می آورند، به طور کلی زیبایی صورت؛ به صورت امری رایج در بین مدرم رواج یافته است. افرادی که قصد دارند به لب های خود ژل تزریق کنند باید با روش ها و مدل هایی که می توان برای تزریق استفاده کرد آشنا باشند. در ادامه مطالب شما را با انواع مدل های تزریق ژل و مزایا و معایب آن و نحوه انجام این عمل آشنا خواهیم کرد.

مزایای تزریق ژل لب قلبی

در هر دوره ای از زندگی تعریف های مختلفی از زیبایی می شود در هر جامعه ای پیگیر بودن برای مد و فشن در دامنه زیبایی قرار می گیرد. هر فردی تعریف خاصی از زیبایی دارد. در طول گذر سال های روش های نوینی برای زیبایی ایجاد شده است. عمل های زیبایی امروزه مخاطبان خاص خود را دارند و بیشتر خانم ها به این عمل ها برای زیبایی صورت خود روی آورده اند. همان طور که گفته شد لب ها یکی از اجزایی هستند که دست خوش تغییراتی قرار خواهند گرفت. استفاده از تزریق ژل لب یکی از مواردی است که در این جا به کمک شما خواهد آمد.
امروزه با استفاده از این روش می توان نواقصی که ایجاد می شوند را به خوبی بر طرف کرد. حجم دادن به لب ها با استفاده از روش های نوین کارایی بسیار زیادی دارد .ممکن است تصور کنید که مراحل انجام تزریق ژل بسیار راحت می باشد، اما باید بگوییم که این فرایند، کار بسیار حساسی است و نتیجه کار را می تواند با توجه به حساسیت هایی که یک پزشک دارد مشاهده کرد.

 

فواید تزریق ژل لب مدل قلبی

 

زاویه سازی لب ها با توجه به انتخاب خود شخص انجام خواهد شد. انجام مدل قلبی برای فرم دهی به لب ها فرایندی است که با استفاده از فیلر تزریق خواهد شد. این روش در تمامی کشورهای جهان دارای طرفداران زیادی است. یکی از بخش های حساس لب ها که آن را با رنگ صورتی می شناسند از پوست حاشیه دهان جدا می باشد. ناحیه مرکزی بالای لب به کمان کوپید معروف است. یک خط به صورت عمودی بر روی کمان دیده می شود که فیتلرم نام دارد. قسمت کمان کوپید می تواند تاثیر زیادی بر روی حالت دهی لب های شما داشته باشد. در روش تزریق ژل لب مدل قلبی بیشتر ناحیه V شکل لب ها را حجیم سازی خواهند کرد.
به طور کلی می توان گفت حجم دادن به لب ها کار تازه و جدیدی نیست و از سال های قبل، یعنی در گذشته هم برای حجم دادن به لب های این کار را انجام می دادند. تنها بخش جدیدی که به تزریق ژل اضافه شده فرم دادن به لب ها می باشد. در روش فرم دادن لب ها به صورت قلبی مانند دیگر روش ها از فیلرهایی استفاده می شود که دارای اسید هیالورنیک هستند، که باعث می شود هیچ گونه آلرژی بر روی پوست شما به وجود نیاید.

در این روش به راحتی می توان برآمدگی ها یا فرورفتگی ها را درمان کرد، به عنوان مثال ممکن است برخی از افراد بر روی لب های خود فرورفتگی هایی داشته باشند که از وجود آن ناراضی باشند، در نتیجه با استفاده از تزریق ژل می توانند این نواقصی را رفع نماید.

مدل های مختلف تزریق ژل لب

 برای آشنا شدن شما با انواع تزریق ژل لب لازم است که بگوییم مدل های مختلفی وجود دارد که می توان بر اساس آن ها تزریق را انجام داد و زیبایی منحصر به فردی را به صورت خود بخشید.

تزریق ژل مدل نچرال (طبیعی)

انتخاب نوع ژلی که به لب ها تزریق می شود کاملا سلیقه ای است و مشورت با پزشک متخصص در این زمینه بسیار اهمیت دارد. مدل های عروسکی، فانتزی، طبیعی، قلبی و نچرال از مدل هایی هستند که می توانید برای لب خود انتخاب کنید. در آغاز رواج تزریق ژل لب بیشتر مردم سعی داشتند که فرم لب های خود را به شکل واضحی نشان دهند. با گذشت زمان اکثر متقاضیان به تزریق نچرال روی آورند تا زیبایی طبیعی را به لب های خود ببخشند. فردی که قصد ترمیم دارد یا می خواهد حالت لب خود را همان طور که هست حفظ نماید، از مدل طبیعی استفاده می کند.

تزریق ژل مدل پاریسی

از دیگر تکنیک هایی که برای حجیم سازی لب های انجام می شود استفاده از فیلر هیالورونیک می باشد. برای ایجاد فرم لب ها به صورت پاریسی این ژل را به روش خاصی تزریق خواهند کرد. خط های حاشیه لب ها دارای قسمت های کوچکی هستند و یا خطوط دیگر در بافت پوست دیده می شود. که این خط ها را می توان با ژل فیلر پر کرد و حاشیه لب ها را حجیم و برجسته تر کرد. برای برجستگی عمودی لب بالایی در این روش مقداری ژل را تزریق خواهند کرد.

تزریق ژل مدل میکرو قطره ای

همان طور که می دانید تزریق لب را با سرنگ های مخصوصی انجام خواهند، هر پزشکی روش متفاوتی برای انجام تزریق دارا می باشد. یکی از روش های موجود که می تواند زیبایی ظاهری بی نظیری را ارائه دهد، روش میکرو قطره ای می باشد، در این روش برخلاف روش های دیگر تزریق را نقطه به نقطه در فاصله های بسیار کم انجام خواهند داد. با توجه به مواد و روشی که در این شیوه به کار می رود می توان گفت این روش از ماندگاری بیشتری برخوردار است.

تزریق ژل لب

تزریق ژل مدل روسی

به تازگی مدل های مختلفی برای تزریق لب ها روی کار آمده است که یکی از آن ها تزریق ژل لب مدل روسی می باشد. این نوع از تزریق امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی است . در این مدل که به مدل روسی معروف است تزریق را بیشتر در حاشیه بالای لب ها انجام خواهند داد و گوشه های لب و خط لب حجیم تر نشان داده می شود. افرادی که دارای لب های نازک و باریکی هستند می توانند از این مدل استفاده نمایند و زیبایی لب های خود را دو برابر نمایند. پزشکان متخصص با مهارتی که دارند به راحتی حاشیه سازی بالای لب ها را انجام خواهند داد.

تزریق ژل مدل فانتزی و عروسکی

از دیگر تکنیک هایی که برای حجیم سازی لب های انجام می شود استفاده از فیلر هیالورونیک می باشد. برای ایجاد فرم لب ها به صورت پاریسی این ژل را به روش خاصی تزریق خواهند کرد. خط های حاشیه لب ها دارای قسمت های کوچکی هستند و یا خطوط دیگر در بافت پوست دیده می شود. که این خط ها را می توان با ژل فیلر پر کرد و حاشیه لب ها را حجیم و برجسته تر کرد. برای برجستگی عمودی لب بالایی در این روش مقداری ژل را تزریق خواهند کرد.

تزریق ژل مدل قلبی

مدل های مختلفی وجود دارند که افراد می توانند با توجه به علاقه خود آن ها را انتخاب نمایند. تزریق ژل لب مدل قلبی یکی از مدل هایی است که در بین مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار است و باعث می شود که فاصله زیادی بین دو لب بالا و پایین به وجود آید. این نوع از تزریق می تواند باعث شود که شما حالت لب های خود را از دست بدهید و حالتی غیر طبیعی را ایجاد خواهد کرد.

 

مراقبت های مهم بعد از تزریق ژل لب

نکات مهم در مورد تزریق ژل لب ( هیالورونیک اسید) بسیاری از خانم ها برای حجیم سازی لب های خود از تکنیک تزریق ژل لب استفاده می نمایند این روش بسیار…

مراقبت های پیش از تزریق ژل لب قلبی

بسیاری از افراد بدون اینکه با یک پزشک متخصص مشورت نمایند یا اینکه کلینیک مناسبی را انتخاب کنند به مطب هایی مراجعه می کنند که از مجوز برخوردار نیستند یا اینکه در کار خود مهارت ندارند، از این رو ممکن است با مشکلاتی همراه شوند. برای اینکه بتوانید از عفونت های احتمالی و عوارض مختلف جلوگیری نمایید باید به دنبال یک محل مناسب برای انجام عمل زیبایی خود باشید.
به طور کلی مدل قلبی باید تا 12 ماه ماندگاری داشته باشد و بعد از این مدت زمان برای ترمیم آن نیاز است دوباره به کلینیک مراجعه نمایید. معمولا ممکن است عواملی چون التهاب، تورم و کبودی ایجاد شود که علائمی طبیعی به شمار می روند و با گذشت زمان صورت شما حالت طبیعی خود را پیدا خواهد کرد. قبل از اینکه کار تزریق ژل لب شروع شود پزشک متخصص می تواند ماده بی حسی را برای شما تست نماید، یا اینکه آزمایش هایی را انجام دهید که بتوان از سلامت جسمانی شما اطلاع پیدا کرد.

تزریق ژل لب مدل قلبی

 

با توجه به اینکه بعد از تزریق انجام گرفته امکان خون رسانی بسیار زیاد می شود ممکن است خون مردگی هایی ایجاد شود، که برای جلوگیری از این کار باید قبل از انجام تزریق از کمپرس یخ استفاده کنید. داروهای دیگری چون امگا، ویتامین ای و مسکن ها و … را نباید مصرف نمایید.
بی‌ حسی که برای لب های انجام می شود اثر خود را تا 45 دقیقه حفظ خواهد کرد، بنابراین اگر در این مدت زمان قصد داشته باشید غذا میل نماید ممکن است لب های خود را گاز بگیرید. روز اولی که تزریق ژل لب مدل روسی یا قلبی را انجام می دهید باید نکاتی را رعایت نمایید که تورم زیادی روی لب های شما دیده نشود.
در نتیجه باید از ورزش های سنگین اجتناب کنید و خود را در معرض قرار ندهید، همچنین از نوشیدنی های فاقد الکل استفاده نمایید. معمولا مقدار بسیار کمی تورم بعد از انجام تزریق مشاهده می شود که کاملا طبیعی و عادی می باشد. برای اینکه بتوان نتیجه کار خود را مشاهده کرد، می توانید بعد از سه هفته از بین رفتن چین و چروک اطراف لب های خود را مشاهده نمایید.